Obsedanta … școală

Școala de Arte și Meserii Cerașu

   Aseară, am avut venită în vizită la mine o prietenă, profesoară și ea acum, după ce au dispărut locurile în care se puteau angaja inginerii, cu care am vorbit preț de câteva ore , ce altceva, despre subiectul care ne pasionează până la obsesie : școala.

      La sfârșit, în pragul ușii, ne-am amintit și de proprii noștri copii.
Carmen Constantinescu, astfel se numește prietena mea, este nora celui care a fost profesorul Romeo Constantinescu și al cărui nume îl poartă școala unde îmi desfășor eu activitatea . Ea este titulara unei alte școli, mă refer la Școala de Arte și Meserii Cerașu, și mi-a împărtășit din experiența lor.
Vă invit și pe dumneavoastră  să vizitați http://scoli.didactic.ro/scoala-de-arte-si-meserii-cerasu   și să vedeți cu proprii ochi  că și în locurile cele mai îndepărtate ale județului se pot obține rezultate frumoase atunci când există pasiune.

2 gânduri despre „Obsedanta … școală

  1. adevarul este ca sunt atat de multe lucruri de felicitat care nu ies in evidenta pentru ca nu se incadreaza in regimul stirilor de la 17 …
    felicitari celor care se straduiesc, desi nevazuti, neauziti si neretribuiti la valoarea lor.

Lasă un comentariu